Termeni si conditii

Va multumim pentru interesul dumneavoastra in alegerea buchetelor si aranjamentelor noastre florale!
Comanda dumneavoastra prin casa.deflori.ro sau prin telefon reprezinta acceptarea implicita a urmatoarelor conditii :

1. Varsta legala
Pentru a putea comanda prin intermediul paginii noastre trebuie sa aveti peste 18 ani.

2. Garantii oferite de website
Website-ul casa.deflori.ro este oferit clientilor/vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este disponibil la acel moment), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. In cazul reclamatiilor pentru buchetele sau aranjamentele florale livrate, va rugam sa ne contactati, pentru a gasi o solutie amiabila pentru rezolvarea unor astfel de probleme.

3. Garantia produselor
Produsele comercializate pe casa.deflori.ro beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil/ flori / plante. Pentru produsele perisabile oferim o garantie clara de 5 zile pentru mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe specificatiile produsului. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15  zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.

4. Produse disponibile
Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in descrierea fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.
Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind lucrate manual, sunt unice; plantele naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi; produsele din cosul cadou pot diferi, pastrandu-se aspectul / gustul / tematica / aroma generala si valoarea) Se respecta intocmai valoarea produsului final.Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

Drepturi de autor
Intregul continut de pe casa.deflori.ro (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea SC ZMB Flowers SRL, cu urmatoarele date de identificare: RO 33489516, J40/.9623/2014, intrarea Ciucului nr 5, sector 1, Bucuresti, capital social 200 RON.
Casa.deFlori.ro nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contin erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii casa.deflori.ro au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda pe website-ul casa.deflori.ro. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in alte scopuri comerciale.

5. Metode de comanda

5.1 Comenzi telefonice

Echipa Casa de Flori poate prelua oricand comanda dvs, telefonic in intervalul orar 08.30 – 16.30, de Luni pana Vineri. Oricare ar fi produsele de interes, ne puteti suna oricand pentru a raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda dvs.. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite in maxim 1h. Casa.DeFlori.ro nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata cash prin curier
  • plata la sediul Casa de Flori dupa plasarea comenzii
  • plata la livrare
  • mobilepay

5.2 Comenzi prin email
Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiteti datele Dvs. de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de tot, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite in maxim 1h. Casa.deflori.ro nu va fi responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata cash prin curier
  • plata la sediul Casa de Flori dupa plasarea comenzii
  • plata la livrare
  • mobilepay

5.3 Comenzi online
Pentru a comanda online pe casa.deflori.ro trebuie sa:

  • alegeti produsul dorit si sa verificati cu atentie descrierea si pretul
  • adaugati produsul in cos si finalizati comanda ca utilizator neinregistrat sau creati-va cont
  • completati datele de facturare, datele de livrare si intervalul orar cand se poate face livrarea
  • selectati metoda de plata
  • revizuiti cu atentie inca o data comanda
  • finalizati comanda

Veti primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achitati comanda, actualizari constante ale comenzii dvs si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite in maxim 1h. Casa.deflori.ro nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Politica de refuz/acceptare a comenzii
Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.
Toate preturile afisate pe site includ TVA.

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client
Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face atat prin telefon la 0726 568 865 cat si prin email la adresa comenzi@deflori.ro.
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment,  insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.
O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.

Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele de comenzi intense (Craciun, 1-8 Martie, Sf Valentin, etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.

6. Livrare produse

6.1 Zone deservite
Casa.deflori.ro livreaza buchete si aranjamente florale in Bucuresti si in zonele limitrofe in regim propriu. Costul de transport este de 30 lei, iar livrarea se poate efectua in min 24 ore de la confirmarea platii. Pentru livrarea in restul tarii va vom contacta pentru a va fi comunicat tariful de transport, inainte de procesarea comenzii.

6.2 Metode de livrare
Pentru Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in minim 24 ore de la comanda si plata, de Luni pana Vineri. Comenzile pot fi preluate direct de la sediul atelierului dupa un telefon in prealabil si stabilirea unui interval orar.

Preluarea de comenzi pentru Bucuresti si zonele limitrofe se face non-stop pe website. Pentru comenzile preluate pe website, va rugam sa respectati conditiile de mai jos:

  • comanda sa fie primita si achitata pana la orele 17:00
  • livrarile se pot efectua de luni pana vineri 09-18:00
  • intervalul orar in care se face livrarea este de 1-2 ore
  • datele de livrare si de contact sa fie complete si corecte

In situatii speciale si doar cu acordul clientului, echipa Casa.DeFlori.ro poate solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati/adrese cu acces limitat / dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben/cod portocaliu/cod rosu). In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil..

6.3 Timpi de livrare
Respectam urmatorul program de livrari: de luni pana vineri 09.00-18:00.
Efectuam livrari in minim 24 ore de la confirmarea platii, insa ora de livrare nu poate fi garantata. Facem constant eforturi sustinute pentru a respecta cu exactitate intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.

In functie de categoria de produs comandata si zona deservita, dupa confirrmarea comenzii si a platii, programul de livrari este urmatorul :

1. Fresh Flowers & Surprize : 24 h in Bucuresti si zonele limitrofe, 48 h in restul tarii
2. Designer’s choice : 48 h in Bucuresti si 72 h in restul tarii

Este foarte important sa ne oferiti datele de livrare si de contact corecte si complete, pentru a nu intarzia livrarea. Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun, Black Friday, etc.

6.4 Tarife de livrare
Comenzile pot fi ridicate gratuit de la sediul atelierului Casa de Flori cu un telefon in prealabil si convenirea unui interval orar. Livrarea este gratuita in Bucuresti si zone limitrofe pentru comenzi de minim 300 de lei. Pentru comenzi mai mici de 300 de lei, tariful in Bucuresti si zonele limitrofe este de 30 de lei. Pentru livrarea in restul tarii va vom contacta pentru a va fi comunicat tariful de transport inainte de procesarea comenzii.

6.5 Metode de ambalare
Buchete, aranjamente florale si plante naturale – sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website, fara ambalare speciala
toate produsele perisabile sunt transportate in conditii de temperatura si umiditate optime

6.6 Poza produsului livrat

Echipa casa.deflori.ro va transmite poza produsului ce urmeaza a fi livrat, pe email. Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, cu eticheta numarului de comanda la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar echipa casa.deflori.ro nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic.

6.7 Anonimitate
Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate destinatarului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a destinatarului.

6.8 Riscuri livrare
In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire, casa.deflori.ro nu isi asuma nici o raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa casa.deflori.ro va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirectiona contra cost catre o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.

7. Metode de plata

7.1 Card bancar, online
Siguranta achizitiilor online pe site-ul casa.deflori.ro este asigurata de mobilepay. Exista posibilitatea,insa, de a aparea erori in tranzactia bancara, rezultatul fiind intarzierea acceptarii comenzii de catre noi. In acest caz, va rugam sa ne contactati la 0726 568 865.

7.2 Transfer bancar
Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor sau prin internet banking. Platile trebuie efectuate in avans, iar dupa plata va rugam sa ne transmiteti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii.

Datele noastre pentru plata sunt:

  • SC ZMB Flowers SRL
  • RO 33489516, J40/.9623/2014
  • IBAN
  • ING Bank

7.3 Cash prin ridicare de catre un curier
Puteti alege sa achitati IN AVANS cash unui curier pentru o taxa suplimentara de 15 lei, TVA inclus, pentru deplasarea curierului la adresa indicata. Aceasta metoda de plata este disponibila DOAR in functie de traseul soferilor si nu este garantata. Va rugam sa ne contactati pentru informatii suplimentare.

7.4 Plata la livrare
Acceptam plata la livrare / ramburs pentru Bucuresti si zonele limitrofe.

8. Facturare plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – ZMB Flowers SRL, care este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website-ul casa.deflori.ro se achita inaintea livrarii,conform temeni si conditii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Bucuresti prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localitati din tara. Chitanta este eliberata doar pentru platile cash.

Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp
In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respectivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi  valoare  sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

Aranjamente deteriorate
Aranjamentele florale sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materie prima de calitate. Se poate insa intampla in foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajunga in cea mai buna stare la destinatar.
In cazul reclamatiilor pentru buchetele sau aranjamentele florale livrate, va rugam sa ne contactati, pentru a gasi o solutie amiabila pentru rezolvarea unor astfel de probleme

Garantii oferite de noi
Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:
>  Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.
>  Livrarea a intarziat la data agreata.
>  Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.
>  Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.
>  A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.
Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite sau vouchere cadou pentru achizitii viitoare, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.

Regimul ofertelor speciale
Ocazional, putem oferi produse cu reduceri, in oferta speciala. Aceste oferte sunt valabile numai in perioada mentionata si nu constituie o oferta permanenta.
Daca un client cumpara un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, pretul la momentul achizitiei are prioritate.
Nu putem face reduceri pentru produse deja cumparate.

9. Respectarea legilor si standardelor
Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

10. Raspundere
Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

11. Incalcare prevederi si drepturi
Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email reclamatii@deflori.ro. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

12. Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

13. Legea aplicabila
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

14. Consimtaminte
Clientii/vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si despre livrare.

Copyright © 2018 Casa de flori. Toate drepturile rezervate. | Developed by Happy Advertising